ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ : Δ-ΤΕΤ-ΣΑΒ (9:00 - 18:00) ΤΡ.-ΠΕΜ.-ΠΑΡ (9:00 - 20:00) +30 210 444 1809
Stickerman και κόλλησες!! | Αυτοκόλλητα, Ταπετσαρίες - Stickerman

Πολιτική Eπιστροφής

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

Στην Stickerman.gr έχετε το δικαίωμα επιστροφής αγορών εντός 15 ημερών με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας σε προϊόντα που έχουμε στην κατηγορία Stock . Τα προϊόντα της stickerman.gr κατασκευάζονται MONO κατόπιν παραγγελίας ή είναι σαφώς εξατομικευμένα αφού καταχωρείτε εσείς την διάσταση που εσείς επιθυμείτε. Αυτά και είναι τα προϊόντα που κατασκευάζονται ανάλογα τις ανάγκες σας. Σε αυτά δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή.

Επιστροφή εμπορεύματος μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας και κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης στο τηλέφωνο : 210 4441809 εντός 5 εργάσιμων ημερών, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό, εφόσον έχει γίνει κατασκευαστικό λάθος ή έχει υποστεί φθορά το προϊόν της παραγγελίας σας, με δική μας χρέωση επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού προϊόντος.

Και τέλος μας δίνεται κάθε δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί στις αποθήκες μας σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται παρακάτω.

Πώς μπορώ να επιστρέψω κάτι;
Θέλετε να επιστρέψετε κάτι που έχετε αγοράσει από την κατηγορία 
Stock; Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι πληρούνται τα ακόλουθα κριτήρια:

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο : 210 44 41 809 εντός 5 εργάσιμων ημερών για να μας δώσετε μια σύντομη περιγραφή για το ελάττωμα, καθώς και τουλάχιστον μία εικόνα, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημιά, βλάβη, διαφορά ή  φθορά του προϊόντος και εικόνες που μπορεί να προσαρτηθούν στο info@stickerman.gr

Όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι όπως στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να περιλαμβάνουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, απόδειξη, δελτίο αποστολής , τιμολόγιο κτλ.

Στην σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν επιστρέφεται σε μας σε ακατάλληλη κατάσταση, ίσως χρειαστεί να το στείλουμε πίσω σε σας.

Τα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν την αποθήκη μας, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν φθορά κατά την επιστροφή του προϊόντος στην αποθήκη μας. Σας προτείνουμε να κρατήσετε μια απόδειξη της ταχυδρομικής αποστολής. Επιστροφές στη διεύθυνση μας: Εμμανουήλ Ξάνθου 15 Άνω λιόσια 13343

Τι θα συμβεί εάν λάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;
Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
Μην παραλάβετε το προϊόν. Επιστρέψτε το δέμα στον υπάλληλο της courier αμέσως και επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλέφωνο : 210 44 41 809, και αναφέρετε την καταστροφή.
Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 24 ωρών για να ισχύει η ασφάλεια – αποζημίωση του προϊόντος σας.
Εμείς με την σειρά μας θα επικοινωνήσουμε με την συνεργαζόμενη courier εταιρεία για την αντικατάσταση του προϊόντος. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση – αντικατάσταση, καλό θα ήταν να μας στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία στο 
info@stickerman.gr , όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημιά άμεσα.
 

Ποιος πληρώνει τα ταχυδρομικά τέλη για την επιστροφή προϊόντων;

Σε περίπτωση που υπάρχει φθορά ή λάθος στο προϊόν που έχετε παραλάβει, επιβαρύνεται αποκλειστικά η εταιρεία μας με τα έξοδα αποστολής.